קידום חנות וירטואלית בגוגל
שיווק ופרסום

קידום חנות וירטואלית בגוגל

גוגל היא אחת מענקי הטכנולוגיה של העידן המודרני, וגם מנוע החיפוש מספר אחד בעולם. כל מי שמקים חנות ווירטואלית או כבר הקים חנות שכזאת, צריך להביא בחשבון שחלק ניכר מהרוכשים צפוי להגיע לחנות – דרך גוגל. משום כך, דרך מתבקשת ואפשר לומר אפילו טבעית, להשיג הרבה לקוחות ויותר מכירות, תהיה לבצע תהליך מושכל של קידום חנות וירטואלית בגוגל. נסביר בשורות הבאות על המשמעויות השונות.

קידום חנות וירטואלית בגוגל בשיטה האורגנית

ישנה יותר מאשר דרך אחת לבצע קידום חנות וירטואלית בגוגל. אחת השיטות הנפוצות והאפקטיביות ביותר נקראת קידום אורגני. הרעיון בקצרה גורס שרוב האנשים שמחפשים דבר מה בגוגל, לא יתאמצו יותר מדי. הם מקלידים מילות חיפוש או ביטויים מסוימים, כגון "קניית מכונית" או "מכונית חדשה", "מכונית מומלצת" או "רכב חסכוני" (למי שמחפש לקנות מכונית). לאחר מכן, הם יכנסו לבדוק אתר אחד או יותר, שיופיע בעמוד הראשון או מקסימום השני או השלישי, שהופיעו בתוצאות החיפוש. המשמעות היא שרק העסקים שנמצאים במקום גבוה בתוצאות החיפוש ביחס לביטויים רלוונטיים, יזכו לתעבורה חזקה, טרפיק יציב של גולשים.
וזו התכלית של קידום חנות וירטואלית בגוגל – להציב את החנות במקום שבו כמה שיותר גולשים ייחשפו אליה בתוצאות טבעיות. זו שיטת פרסום אפקטיבית, משום שניתן לשפר ולשכלל אותה כל הזמן. ניתן לעקוב עם הזמן ולראות כמה גולשים נוספים הגיעו לחנות, לאחר שהתחלנו בתהליך של הקידום האורגני. זאת ועוד, שיטת פרסום זאת נתפסת כאמינה יחסית וטבעית, עבור הגולשים בגוגל. כלומר, זה נתפס פחות כשיווק במובן הקלאסי של המילה, ויותר נתפס בתור המלצה (שגוגל נותנת לגולשים).

קידום חנות וירטואלית בגוגל בשיטת הקידום הממומן

נבהיר כי קידום אורגני חנויות באינטרנט לא מצריך תשלום לגוגל. זה תהליך שתוצאותיו נראות עם הזמן, משום שלוקח פרק זמן מסוים עד שהאלגוריתם של גוגל "קורא" את השיפורים באתר שנועדו להגדיל את הטרפיק. שיטת הקידום הממומן פועלת באופן שונה. זו דרך שבה תמורת תשלום לגוגל מבצעים קידום דרך ביטויים מסוימים. זו שיטה מהירה ומידית, אך ההפניה לאתר בעמוד החיפוש מוצגת כמעין מודעת מילים או כצילום של מוצר שאותו החנות רוצה לקדם.

קידום אתרים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן