שיווק ופרסום

מבצעי מכירות – פשוט למכור יותר

לפני שמתחילים לבנות חנות אינטרנטית, כדאי להכיר על קצה המזלג את המבצעים שיעזרו לכם בהמשך, למכור יותר, הרבה יותר. בניית אתר בצורה מיטבית, תוך שימוש בכלי אינטליגנציה מלאכותית ובוטים למיניהם, תזהה דפוסי רכישה. הלקוחות יקבלו תגובות מהירות והצעות שיווקיות, מותאמות אישית. לדוגמא, לקוח שיזמין מוצר מסוים, ייחשף מיד לפופ אפ מותאם אישית, שימליץ על מוצר משלים או על מוצר חלופי, משודרג, שיתאים לצרכיו ויהיה רווחי יותר לחנות. גם מבצעי באנדלים (כמה מוצרים יחד) יאפשרו להגדיל את סך הרכישה, בכל רכישה. בנוסף, אפשר לציין שיטות כמו קופונים, מבצעי חבר מביא חבר או הנחות לחברי מועדון ועוד.

בניה חנות אינטרנטית בזול – מה השיקולים

מכירות באינטרנט הולכות ומחליפות את השופינג בחנויות (ולא רק בביגוד). מכיוון שבעולם המקוון מושקות כל כך הרבה חנויות, זה לא עניין של מה בכך, לבנות ולהשיק חנות אינטרנטית שמוכרת הרבה ומשגשגת לאורך זמן. יזם שמקים עסק חדש או בעל קטן לא ממהר להוציא כסף רב על בניית חנות אינטרנטית. אפשר להבין את זה, אולם צריך להבין את כל השיקולים.
לא חסרות דרכים לבנות חנות אינטרנטית בזול, אולם יש דברים שעליהם לא כדאי לחסוך. למשל, נראות וייחוד – אם רוצים להשיק חנות משגשגת שבולטת בשטח, היא לא יכולה להיות גנרית. אנו לא אומרים שצריכים לשלם כל מחיר על בניית החנות, אולם חשבו לרגע בתור לקוחות. האם תרצו להיכנס לחנות שעיצובה מעורר פיהוק ורואים שלא השקיעו בה מחשבה? וחשבו תמיד על הערך המוסף של להשקיע קצת יותר – בשביל אוטומציות וכלים שיווקיים וניהול מבוסס סטטיסטיקות,
בנוסף, תנו דעתכם על הניהול השוטף – להקים חנות מהר זה קל, אולם חשוב שההקמה תהיה מקצועית ושתאפשר לכם לנהל אותה בצורה שוטפת, נוחה וידידותית ככל האפשר. לא חייבים לשפוך כסף בלי חשבון, אולם כאשר החנות תתנהל בצורה טובה יותר, יישאר לכם יותר זמן להשקיע חשיבה אסטרטגית ויותר זמן לעצמכם, למשפחה או לניהול עסקים נוספים ומיזמים עסקיים או עיסוקים אחרים.
רוצים לשפר מכירות על ידי נוכחות דיגיטלית נכונה? פנו אלינו לפגישת ייעוץ ותראו איך המכירות משתפרות בהתמדה.

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן