בניית חנות אינטרנטית
שיווק ופרסום

בניית חנות אינטרנטית, האם יש חשיבות לפלטפורמה של החנות?

רוצים למכור באינטרנט? אחרי שתקראו את הדברים הבאים, תדעו הרבה יותר על בניית חנות אינטרנטית.
כבר מזמן לא חייבים לבנות חנות אינטרנטית מאפס. ניתן למצוא כיום שלל פלטפורמות שמספקות פתרונות ייחודיים של בניית חנות אינטרנטית, עם כלי עזר מובנים. אך חשוב להבין כי יש הבדלים משמעותיים בין הפלטפורמות השונות. ניתן להצביע על כמה כללים שיעזרו לכם לבחור פלטפורמה מתאימה.

נוחות ניהול החנות באופן שוטף

בכל פלטפורמה יש שיטה שונה לפתיחת החנות ודרך משלה לניהול אופטימלי. לדוגמא, התשובה לשאלה איך פותחים חנות אינטרנטית בפלטפורמת WooCommerse של WordPress יש תשובה אחת אך לאותה שאלה יש תשובה אחרת, אם מתייחסים לפלטפורמה פופולרית אחרת כגון Shopify או מגנטו, וויקס או אחרות. ככלל, מה שיותר חשוב זה לא הדרך שבה פותחים את החנות אלא נוחות הניהול השוטף. מבין כלל הפלטפורמות, בחרו את זו שיהיה לכם הכי קל לנהל בשוטף, עם כמה שפחות עזרה מאחרים. זה נוח, חסכוני ומשתלם.

בניית חנות אינטרנטית מעוצבת וייחודית

חלק מהפלטפורמות מאפשרות להשתמש בתבניות מוכנות מראש. זהו פתרון טוב למי שלא זקוק לחנות ייחודית, עם בולטות גבוהה. גם בכך יש הבדלים בין הפלטפורמות השונות, שחלקן מאפשרות לבצע שינויים בתבניות קיימות, בצורה יחסית מהירה ואינטואיטיבית. במידה ונעזרים במומחה לעיצוב או בניית חנות אינטרנטית, אפשר לבדוק עם איזו פלטפורמה הוא מעדיף לעבוד ויודע להשיג תוצאות מיטביות. על פי רוב, שווה להשקיע קצת יותר, על מנת שאפשר יהיה להשיג חנות מעוצבת וייחודית.

פלטפורמה מגבילה לעומת פלטפורמה מאפשרת וגמישה

חלק מהפלטפורמות הקיימות כיום לבניית חנויות מקוונות נחשבות למגבילות יותר. אחרות נחשבות להרבה יותר גמישות ומאפשרות. לדוגמא, פלטפורמה מאפשרת וגמישה עשויה לאפשר לכם להעביר את החנות כפי שהיא, לפלטפורמות אחרות במידה ויעלה הצורך. פלטפורמה מגבילה לא מאפשרת לבצע שינוי שכזה או שמערימה קשיים. אם אתם מעריכים שיתכן ובעתיד החנות תשתנה ואולי תרצו לנהל אותה בפלטפורמה חלופית, עדיף לכם לבחור פלטפורמה יותר גמישה שמאפשרת מעבר בכמה צעדים פשוטים וזריזים.

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן