חנות בוורדפרס
שיווק ופרסום

איך לבנות חנות וירטואלית בוורדפרס

וורדפרס היא כיום הפלטפורמה המובילה לבניית אתרים באינטרנט. זו פלטפורמה שהתחילה בתור פתרון לבניית בלוגים, המשיכה לבניית אתרי תדמית והמשיכה כפתרון שמתאים גם לבניית חנויות אונליין. לפניכם הסבר איך אפשר לבנות חנות וירטואלית בוורדפרס, מבלי לוותר על סטנדרטים גבוהים.

זהו התוסף שחייבים להכיר

מערכת וורדפרס מבוססת על קוד פתוח, והיא מציעה אין ספור תוספים ופתרונות לשיפור ולשכלול אתרים שונים. על מנת להצליח לבנות חנות וירטואלית בוורדפרס, הדבר הראשון שתצטרכו זה להכיר את התוסף המתאים. התוסף הרלוונטי נקרא WooCommerce. הוא לא עולה כסף והוא נועד לאפשר להפוך אתר, לחנות וירטואלית לכל דבר. והיופי הוא שניתן להתקין אותו בצורה די פשוטה ובתוך זמן קצר אתם מתקדמים לעבר חנות פונקציונלית פעילה. לאחר שמתקינים את וורדפרס בחרו את תפריט הוספת תוספים. בפנים תהיה לכם אפשרות להגדיר את המידע הרלוונטי – מיקום (מדינה), תחום פעילות, סוגי מוצרים וכדומה.

על מה יושבת חנות וירטואלית בוורדפרס

אם בשלב זה אין לכם אתר ואתם בעצם רוצים להקים חנות וירטואלית בוורדפרס מאפס, זיכרו שהאתר לא יושק ללא שירות אחסון. כלומר, על מנת להעלות את החנות שלכם באופן מעשי תצטרכו להתחבר לשירות של אחסון אתרים. את הדומיין (שם האתר), אפשר לקנות מספק שירותי האחסון או להזמין בנפרד. מומלץ כי הדומיין יהיה שיווקי ויהיה קרוב ככל האפשרת לתחום הפעילות ולסוג החנות. שירות אחסון עבור חנויות של וורדפרס נבחן לא רק על פי מחיר החבילה אלא גם על פי נפח מכסימלי (GB), מערכת האבטחה, הגנות מפני פריצה ואיכות השירות.

אילו עמודים צריכים להיות בחנות

עם הזמן, בחנות שלכם צפויים להתווסף עוד ועוד דפים, אם תגוונו את הפתרונות ואת המוצרים. אולם כבר בתחילה צריך להגדיר כמה סוגים של עמודים. לדוגמא, בכל חנות כמעט צריך ליצור את עמוד בית וכן עמוד אודות, המסביר על העסק, החזון, תפיסת העולם וכדומה. מומלץ לפתוח לצד דפי המוצרים גם עמוד ובו שאלות נפוצות, כשירות עזר ללקוחות. כעת, התחילו להוסיף עמודי מוצרים, תמונות איכותיות ותיאורים שיווקיים.

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן